Emmelie och Anders!

I går var ju stora dagen för min lilla syster... Emmelie och Anders har vart tillsammans i 10 år. Och i går tog dem steget och gifte sig. <3 i stadshuset i smedjebacken. Efteråt så åkte vi alla ner till hamnen och fikade... Ett enkelt Men fint och trevligt bröllop. Och dem var såå fina... Jag är såå lycklig för deras skull... Önskar dem all lycka i framtiden. :) lite avis är ja oxå... Hihi... Vill ju oxå gifta mig... :) Men Men... Förhoppningsvis så ska vi väl det nån gång... :) På em igår så tyckte ja Oscar va såå seg... Tog temp på honom... 39,4 stackars min lilla prins... Idag hade han 38,4 när han vaknade... Kanske är fler tänder på väg... När barnen hade somnat igår så åkte jag till cissi och blev klippt. :) Hon är såå duktig mosters tjej. :)Fick god mat av min älskade syster camilla när ja var där oxå. Tack tack. Väl hemma igen så kastade ja i färg i håret oxå... Känns så skönt att vara nyklippt och nyfärgad. :) nog om gårdagen... Idag har jag mest legat och vilat. Jag har så ont i huvudet... Yr och mår illa... Har inte tid att vara sjuk nu... Måste åka iväg och storhandla idag... Men Men... Vi får se om jag orkar... Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0