Tvättdag..

idag.... Har jobbat...
Sebastian är här denna vecka.. Fullt ös..
Så är det blött ute...
Jag gillar våren...
Men inte att min son ska vara dyblöt jämt och ständigt...
Tur ja älskar att tvätta.. ha ha...
Hoppas snön försvinner snart...
Den är ju iaf på god väg.
Tänk vad härligt när det börjar bli varmt och skönt ute..
Men då ska ni väl se att ja klagar då oxå.. Då vill ja väl ha kyla...
Ha ha... Sån e ja...
Och i år blir det väl ännu värre... När man är gravid..
Ja ska väl ligga där som en säl under takfläkten och flämta... ha ha...

Dags att köpa en ny cykel till Rasmus oxå...



En sån här blir det!!=) Snygg va?
Hoppas nu att han sköter denna bättre än den förra...
Men han har lovat det..=)

Usch.. Ja känner mig såå trött och grinig...
Behöver vara ledig känner ja...
Snart e ja änligen långledig igen..
efter de så jobbar ja en helg sen en veckas semester..
Precis va ja behöver... Hihi...
Men mitt där i allt.. på självaste skärtorsdagen så ska jag operera ögat...
Usch.. nervöst värre... Jag har ju en knöl i undre ögonlocket på höger öga
som är stor som en ärta ungefär.. Har haft den sen jul någongång...
Det är väl de där jävla skitsminket ja köpte en gång.... ( Marykey) elle hur fan de stavas..
Ja tror det är de.. Men vet ju inte...

ja ja.. Ska sluta gnälla nu...
 Ska ta hand om tvätten sen sova..=)

Ha en bra kväll alla ni därute.......

Jag tackat JANNE som står ut med mig... En riktig häxa e va ja e... :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja som din son kan se ut med lera så är det tur att du gillar att tvätta hihihi.. men såå skönt att vår o sommar står på tur... =) kram

2009-03-18 @ 20:38:38
Postat av: Janne

klart jag står ut med dig gum .. love U

2009-03-18 @ 23:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0