Tack alla ni..

... som grattat oss på det ena eller andra viset nu när Pyret är i magen...=)

Jag är såå glad att vi ska få barn! Jag har verkligen längtat såå...=)


Min graviditet - BF Tis 13 okt 2009

Uträkning utgår från dagens datum: Sön 8 mar 2009.
Din graviditet startade Ons 7 jan 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Ons 21 jan 2009 (ägglossningen).
Du är på dag61 av 280.
Du är i vecka 9.
Du har gått 8 fulla veckor och 4 fulla dagar (v8+4).
Du är i 2:a kalendermånaden.
Du är i 3:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).

Du är i trimester ett.
Beräknat förlossningsdatum Tis 13 okt 2009
Du har 219 dagar kvar till beräknad förlossning.

mmm... Så ligger det till nu... Ja fick ju tabletter när ja var till Falun..
en har inte tagit en enda än... Bra va??
Känns som om ja mår mycke bättre redan...
Bara jag äter ofta så.. Ha ha... Ja som redan är stor...
Ja blir väl som en elefant innan detta är klart.. ha ha...
Får hoppas att illamåendet ger sig helt snart..=)

Jag har jobbat inatt.... Elle ja.. Ett dygn... Phu.. Nu är det gjort iaf...
Jag har bytt skift.. Jag var ju ledig på  alla hjärtans dag..=)

nää.. Nu ska ja dammsuga en sväng här.. Sen krypa ner i badet...
ska till Emmelie och Anders sen...
Anders fyller år... Det blir smörgåstårta.. Yammi!!!!

GRATTIS ANDERS!!!!!



Det är Emmelie i kartongen.. ha ha...

så är ju Rasmus där ute oxå... Han har sovit där eftersom ja jobbat...
Janne skulle på fest... Men det vart ju inget iaf.. Men men....

På eftermiddan ska ja åka till storå å hämta hit min janne igen..=)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: janne the man!!

Hej gumman va kul de här ska bli .. längtar massor.. LOVE U

2009-03-08 @ 23:05:53
Postat av: Emmelie

Herregud vad fin jag är..=) haha Toksyster!

2009-03-21 @ 21:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0