Sebastians födelsedag!!

Grattis lilla gubben!!!



På söndag blir det ett litet kalas här..
Måste ju fira Sebastians treårsdag..=)
Så vill ni komma och fika så är ni välkomna!


Jag är såå trött...
nån som har någon bra idé vad som kan göra mig pigg...

Idag är det onsdag...
Har varit ledig idag...

Har haft Ebba och Elin på fm..
Dem var med mig och janne till Borlänge och inhandlade Sebastians present.....
sen var vi till mamma och käkade våfflor... trevligt..=)

På em var jag på utvecklingssamtal med Rasmus och hans fröken.
Det gick fint... Han är duktig min älskade kille...
Lite slö bara... Lik mamma..

Sen var vi ut till niklas och Veronica...
Dem åt pizza... Jag sallad...


Måste berätta att idag när ja vaknade så hade ja fått en vagel på mitt andra öga..
Den gör svinont...
ser snart inget alls... Ont i halsen har jag oxå...
 Är väl dags att bli sjuk nu när långledigheten är nära...
Blir ju långledig på måndag...


Nu är dagen slut.. Sitter och väntar på efterlyst...
Få se om ja kan hålla mig vaken... ha ha....

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Janne

Gud vad jag Älskar dig gumman.. DU ÄR BÄST!!!

2009-03-26 @ 09:14:34
Postat av: Anna

Grattis till Basse =) värsta 3 åringen att äta tacos =) fast på bilden e de en munk.. DET ska läras i tid =) Kram

2009-03-26 @ 12:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0