LÅNGLEDIG!!!!!

HÄRLIGT... =)

Idag har ja å Janne Och Sebastian vart ut till Malin och Sammy å hälsat på...
Äntligen... Dem har bott där över ett år... Och ja har inte vart dit en enda gång, förräns idag...
Känns skönt att äntligen pallrat mig dit...=)
Det var ett mysigt litet hus dem hade...
Tråkigt att Sammy inte var hemma.. Har inte träffat honom på länge...
Men ja får väl åka å handla på Statoil.. Han jobbar tydligen där..

Efter de så åkte vi hem och sov lite middag... Härligt! Välbehövligt!!
Skulle nog kunna sova ett helt dygn på raken om ja bara fick..
Jag är såå fruktansvärt trött... Haft ont i skallen...
och kännt mig som en riktig grinkärring...
Tycker såå synd om Janne...
Han får ta mycket skit nu...
Ja hoppas han står ut...


Mamma kom å väckte oss.. Hon hade present med sig till Sebastian...
Hon var dålig när vi hade kalas...
så vi fikade lite..=)

Sen var ja å hämtade min Rasmus från skolan...
Det ska bli såå skönt när han börjar cykla...
då kan ja somna om igen.. He he...
Nu när man lär ut så piggnar man ju till...

Idag hade ja tvättstuga mellan 11-16...
Nu ska ja förvåna er...
Ja orkade inte tvätt.. Så ja sket i det...
Det ni....

Idag åt vi ris och korvstroganoff.. Gott gott!! Nu sitter ja bara i soffan å slöar...
Väntar på att "dejta Rosing" ska börja... Vill ju se vem hon väljer....
Sen blir det sova.... längtar till sängen...

Ha en bra kväll!!





Kommentarer
Postat av: Anna

Va e de du skriver gum!??! haha o inte skickade du ner Janne heller... hehe Nu va du duktig, ingen ångest heller så du lä ner o tvätta nu? hihi... Jag har oxå ätit ris o korvstroganoff ikväll... =) Kram

2009-03-31 @ 19:14:35
URL: http://http annamannas.blogg.se/
Postat av: janne

Inte dåligt av dig å kunna skita i tvätt stugan... var nog första å sista gången du klarar av de.. skulle jag tro haha

2009-03-31 @ 19:59:02
Postat av: Marina

Jaha, skönt att du är ledig då, jag börjar imorgon igen :(, tänk om det kunde vara tvärtom att du hade långledigt först så jag kunde reta dig lite :) Kram

2009-04-01 @ 14:28:51
URL: http://marinaz.blogg.se/
Postat av: ullis

Ha ha.... Men nu är det tyvärr inte såå... Hihihi...

Ha det bäst på jobbet vännen!! Själv ska ja njuta av våren..=) Kram

2009-04-01 @ 15:56:48
URL: http://ullisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0