Fredag..

Jobbade 7.30-13.00 ida..
Jobbigt värre du...
Inatt har jag elle vi knappt sovit...
Det var varmt.. Ja fick knappt luft..
Jaa de var alla fel...
Slutade me att ja somnade me fötterna uppåt i sängen och fönstret öppet...
Vaknade vid 04.. Janne kändes iskall.. Lika bra att stänga fönstret innan mannen min fryser ihjäl..
Så ringde kl 6.10.... NNNNEEEEEEEEJJJJJJJ.... Ville inte gå upp då...
Men det är bara att ta tjuren vid hornen och kliva upp...
Ja ja... Det gick bra att jobba...
Sen hem och slöade en stund innan ja skulle hämta Rasmus i skolan...
När vi kom hem så skulle vi kolla på Patrik 1,5
Vi hade precis satt på filmen när det ringde på dörren...
Zara,Josef och Alexander kom på besök...
Oväntat men trevligt..
Filmen får jag och Rasmus kolla på en annan dag.:)

Vi käkade glassmed stekta äpplen.. Mmmm.. såå gott ju...

Recept??? Oki...

Skär äpplen i skivor
stek i riktigt smör
Ha på farinsocker och kanel....
serveras varmt med vaniljglass...
Yammi....



Har kommit på att glass är gott... Hihi...

När Rasmus hade åkt till Pär så hade ja och Janne tänkt käka nån utemat..
Vilket passade perfekt när vi fått främmande ju...
så ja och Zara åkte och köpte pizza.. Gott gott...



Sen åkte dem hem och jag och Janne myste lite för oss själva...
Inte ofta man är ensamma...
Sen blir det ännu mer sällan..
Men det gör inget.. hihi...

Vi kollade på en Irené Huss
Glasdjävulen.. Den var bra!



Nu sitter ja och ska kolla på singing bee...
Det är nån från Ludvika med ju...
Då måste man titta ju...
Janne.. Han spelar.... Ja fick ju ha honom ensam en stund iaf...=)

Ha en kanon helg!
Själv så jobbar jag hela helgen!!

Ha det bäst alla ni där ute...=)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tänk en lite stund fick du mig iaf ... ja jag vet jag ska bättra mig i promise ;) LOVE U

2009-03-13 @ 22:52:24
Postat av: Ullis

Ingen fara älskling.. Ja sov ju sen iaf.. =)

LOVE YOU TOOO

2009-03-14 @ 07:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0