Badhuset och köttfärsås..

Gick av mitt skift kl åtta i morse...
Skjustade Rasmus till skolan..
Efter att han krånglat lite me Janne oxå...
Han ville inte till skolan idag...
Faan det är ofta han krånlar me det där...
Ja hoppas bara att ingen är dum mot honom..FÖR DÅ JÄVLAR!!!!
Men han säger att ingen är dum..
Fröken säger inte heller att det är något i skolan..
så ja vet inte vad det kan vara...
Jobbigt värre om han är skoltrött..
Eller vad det nu kan vara.
MÅSTE iaf kolla upp det..
 Hoppas det blir bättre nu när det börjar ljusna ute....
väl hemma efter ja skjutsat honom så åkte jag och Janne hem och myste lite...
Så somnade vi en stund till..
Skönt att inte ha en massa måsten så fort man är ledig...
Sen var vi ner till mamma och åt tillsammans med henne och vivi som var där och hälsade på..
Kul att träffa lilla Adéle... hon åt mat nu... Tänk vad tiden går..:)
Gissa om hon grimaserade... Såg allt bra kul ut.. hihi..
Hon gillade iaf efterätten mer än själva maten..
 Hon fick potatis och morot..
 Till efterätt fick hon päron och hallonpuré.. visst lät det gott.. :)
kanske skulle ha smaka lite ja å.. hihi...

Efter det så var ja å janne å handlade.. Ska ju ha matgäster ikväll..=)
Sen hämtade vi Rasmus i skolan kl 14...

Vi åkte till badhuset.. Jag och Rasmus badade och simmade och hade skoj...
Han hoppade från högsta trampolinen... Jisses...
Högt tycker jag!! Men min kille klarade det galant..:)

Sen hem.. Fixade lite mat...
Anna och Erika hade ju beställt köttfärsås och makaroner...
Så då blev det väl det då..=)
Kul att träffa er tjejer... Jaa.. tjejer.. För det är väl bara ja som är kärring... he he...
Elle ja.. Erika är ju oxå över 30... Anna hon står på tröskeln hon.. He he...
Men iaf  så var det kul att ses... Tycker ju att vi har så skoj när vi ses....
pratar bara en massa tok.... Men kul har vi..=)

Nu är det bara TV kvar idag..
 Måste ju kolla på dem där värsta bilförana..
Dem är ju inte kloka...
Tur att JAG är så jävla duktig att köra bil iaf.. He he....

Med magen är allt bara bra!:) Ska på inskrivning på tisdag.. Skriver mer om pyret då..=)

Ha en bra kväll!! Kram på er alla!!!




Kommentarer
Postat av: E

Kärring?? Jag?? Hörru du!! Jag är bara 23!!!!!!!!!!!!:-) Fast en sak är säker, vi har då förjävla kul när vi ses.. Mannen säger att vi är helt galna och han har inte sett hälften än..:-)

2009-03-12 @ 19:21:26
Postat av: Anna

Visst e ni kärringar... e ju över 30, blir ju själv de om månader =) men som sagt jag kommer aldig ifatt er... moohahahaha... hehe.. men man gör sig inte äldre än vad man gör sig =)7jäkla trevligt har vi iaf =)kram på er kärringar ;)

2009-03-12 @ 21:32:36
Postat av: Anna

ajabajja... får väl inte glömma gubben som va med... (Janne) Hahahaha...

2009-03-13 @ 10:41:35
Postat av: Janne

ja tänk å vara ung kille bland alla dessa kärringar haha

2009-03-13 @ 12:41:46
Postat av: Ullis

Mmmm.. Jooo. Gammgubben min!!!!

2009-03-13 @ 12:42:59
Postat av: Janne

Jag gammgubbe.. nä nu vet jag inte alls vad du pratar om !!! ---Jag gammgubbe pss!!

2009-03-13 @ 12:44:35
Postat av: Anna

Ööö vem är de som är äldst?? hahaha

2009-03-13 @ 19:36:53
Postat av: Janne

jaja tryck ner en gammal man .. jag antar att man ger sig på dom svaga först haha

2009-03-14 @ 00:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0