Torsdag 8/1

Upp tidigt...
Vi gjorde oss klara och ja skjutsade Rasmus till skolan..
Sen for ja hem till Anna... Hon låg kvar i sängen.. Så ja la mig väl på andra halvan..
Vi låg å pratade om allt möjligt... Mmm... Även DIG! He he....
Så somnade ja om.. ha ha.... Vi vaknade vid halv elva...
Skönt att sova!!
Vi käkade frulle å kollade lite på datorn....

DEN SOM LETAR- FINNER!!! Jag lovar!!!!

Sen hämtade ja Rasmus i skolan kl 14.
Han hade två vänner med sig hem..
Dem fick mellis, sen var dem ute å lekte...
I snön... men under snön finns gegga...
Det är oxå kul... Även om man är tio år...
Dem såg ut som tre pepparkaksgubbar när dem vär klara....
Det var bara att kasta kläderna i maskin...

Tacka gud för tvättmaskinen!!!

Jag bjöd Anna på taccos...
 De var lika gott som vanligt..=)
Fat ärligt så tror jag min son börjar tröttna på det...
Inte bra!!!!

Sen kom Erika hit oxå...
Så vi tre satt å tjålade om ditt å datt...
Säkert om DIG me... IGEN!! ha ha....

Sen var det sovdags...
Pratade me Janne en stund oxå....
Annars kan man ju inte sova lugnt!.

JAG ÄLSKAR MIN JANNE!!!<3

Kram...


Kommentarer
Postat av: anna

tack gum för tacosen... gott =)

man behöver inte alltid leta heller... det kommer till en...kram

2009-01-10 @ 09:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0