Nyårsdagen 090101

Vi vaknade vid tio...
Janne var törstig.... haha.. vet inte varför..??
Han drack ju så mycket igår ju..=)
Men vi låg kvar i sängen.. Janne somnade om.. Ja låg å fiplade me datorn..
Som först inte hittade på alla kort ja tagit i går.. Vilken jävla telefon faan....
Ja uppdaterade mjukvaran på den... Vipps så försvann alla kontakter...
Ja som trodde ja sparat dem på SIM kortet... men ack då...
Ja fick ju ett nytt SIM kort förra veckan...
Har helt glömt att spara.... Jaja.. Detä r som det är...
Så vill ni att jag ska ha erat mobilnummer..??
Skicka ett sms eller ring mig!:)

Så kom Mischa upp i sängen och villa ha lite uppmärksamhet..=)
Hon e för go min lilla slarva!

                                   



Sen skulle mina killar åka skridskor!
Så kul att Rasmus får göra nåt skoj tillsammans med Janne!

 

Min prins!!





Janne och Ramus!




Rasmus och Janne tacklas lite....







Min älskling!







Rasmus och Janne!



Heej vad det går!




Mina gullpluttar!!



När dem åkt ca en timme så var vi ut till Niklas och Veronica på mat..
Rester sen igår...
GOTT GOTT!!
Niklas mådde faan sämre än Janne... haha...

Sen åkte vi tillbaka till skogplan och åkte skrillor...
Niklas hade till och med med sig skridskorna...:)
Fast han åkte max 5 min.. Lite sliten var han!!
Usch...
 Jag om nån vet ju hur man mår efter en Mintukväll!!
hahaha...

Veronica och barnen åkte pulka dem..:)

Dem åkte hem efter ett tag..
Men jag tror iaf att Niklas blev piggare av lite luft..
Vi var där i närmare 2 timmar...




Det var 9 grader kallt....
Ja kände mig som en isbit när vi åkte hem.....
Det här är säkert jättebra för min förkylning...
Elle inte....

När vi kom hem så kom Jörgen och Lisa hit...
Vi spelade Wii....
Skitkul....
Det tyckte dem oxå....

Nu är det bara kväller och natta kvar...
Vi alla tre kommer garanterat att sova skönt..
Med all denna friska luft idag... hahaha....

Detta år har jag bestämt att jag och alla mina
nära och kära ska:

*Hålla oss friska.
*Må bra!
*vara lyckliga.
*Få lycka och välgång i kärlek.
*Vinna 50 miljoner på lotto.

Finns ju hur mycket som helst ja skulle kuna skriva...
Men detta hjälper en bit på vägen! :)


GODNATT PÅ ER ALLA!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0