Måndag,Tisdag

Jag hinner ju inte me å skriva..
E helt fast detta jävla forum på familjeliv..
Det skrivs himla intresanta saker där..:)

Men ja ja...

Igår..Måndags så tvättade ja.. Massor av tvätt hade ja..
Hade ju bäddat rent i alla fyra sängar..

Efter det så var ja och poppa på engel och tog en brunch.. hihi...
Trevligt!!
Det var ju ett tag sen vi sågs...



Först en macka me brieost och en kopp varm choklad..Gott...(Givet)


Sen till det onyttiga.. hihi.. Men gott gott... kanelbulle och cola... Mmm..ja vet...:(


Sen hände nog inte så mycket mer intresant på måndagen..
Hem å fixa kvällmat..
Och sen satt ja på familjeliv och läste.. ha ha
Fy faan vilka sjuka människor det finns!!
Tur att ja är normal.. ASG....
Gick och la mig vid nio....
Tomt är det utan Janne bredvid mig....
Kom tillbaka snart... Miss you!!!!

Tisdagen började jag och Anna med att träna...
Det var ett tag sen ja var på gymmet...
Har ju vart såå trött och slö å hängig...
Jaa.. LAT oxå.. ha ha....
Men nu jävlar...
Mmmm... nu ska vi igen!!!
Visst Anna??=)

Efter gymmet så var det bara att stressa hem å bada
och göra mig klar...
Jag och mina jobbarkompisar skulle luncha
på china....Mmmm.. Gott!!!!



Här är Kristina och Marie..
Emmelie bakom blomman...



Emmelie och Zara..



Henena,Marie och Marina... Ser ni va Marina glufsar i sig.. *Fniss...* hihi....

Efter det så var det P-möte...

Sen hen och röjde lite i min garderob...
Kassta lite.. Hittade framför allt massa kläder ja köpt..
Men inte använt.. ha ha....
Bra koll man har!!

Sen kom Poppa förbi en vända...
Vi tjålade å drack kaffe....

Drog oxå ett varv me snabeldraken däremellan!!! ha ha...

Sen fixade ja kvällsmat..
Ris och Kasslergratäng...
Gott!!
Rasmus åt som en häst...
Han älskar den maträtten...

Nu gör ja inte mycket..
Sitter å läser på familjeliv... ha ha...
Väntar på att Janne ska ringa oxå...
Han ligger hemma och är sjuk...
Feber och förkyld....
Och när en karl är sjuk...
Mmmm... Behöver ja skriva mer??? ASG....

Snart är det läggdags oxå!! Skönt..
Jag är trött....

Ha en bra kväll alla ni där ute!!
Ja.. ni som är inne oxå.. hihi... Nu var ja fyndig va?? ASG....

Kram




Kommentarer
Postat av: Anna

Klart vi ska det... vi får peppra varandra... ;) elle dra med varandra vare sig vi vill elle inte... hahaha... kram

2009-01-27 @ 21:29:29
URL: http://annamannas.blogg.se/
Postat av: marina

Det var nog inte bara jag som gluffsade, det var ju så gott :)

2009-01-30 @ 12:41:46
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0