Lever man för att jobba??

Jaa du.. Man kan faan börja fundera ju....
Man gör ju inte mycke annat än att jobba,äta, sova och skita.. ha ha....
Joo.. Städa och tvätta  förstås..
Börjar bli trött på att ha det så här...
Tur janne är här och hjälper mig lit iaf...
Han är ju karl han..
Ser inte så mycke vad som ska göras och så..
Sorry Janne.. Men det är såå... hihihi...
Men allt ja ber dig om gör du ju...
Det är bra!
Tack hjärtat!! Älskar dig...

Igår var ja iaf till Lisa och gjorde mig vacker.. hihi..
Hon klippte mig.. Hon är riktigt duktig tycker ja..
Hon passar verkligen som frisör..:)
Hon kommer bli en klippa när hon blir klar..
Nu var ja fyndig va?? hahaha...

Vet ni.. Igår hände det en skum sak..
Det blev strömavbrott när vi lagt oss igår...
Tänkte inte mer på det..
Men inatt när Janne var upp så såg att han det lyste hos grannarna..
Det var faan inget strömavbrott...
Det var en propp som gått...
Janne trodde det var skotorken som blitt överhettad..
Så han stände av den innan han satte i den nya proppen.
Men då upptäckte jag att lampa in köksfönstret var släckt..
Janne tittade in i lampan.. Själva glaset i glödlampan var borta..
 Men det där man skruva fast satt kvar. glaset låg i blomkrukan
under.... Skumt... Herregud.. Hade ju kunnat börja brinna..
Oj oj oj...

Idag torsdag så blev ja ofrivilligt ledig....
suck...
Drygt me de här jobbet.. men men....

Ha en bra dag!!

Kram



Kommentarer
Postat av: marina

Hej, vi borde ha mycket mer betalt eftersom det blir såna här grejer emellanåt, idag är jag väldigt trött, det är inte lätt att sova där heller :) Kram

2009-01-22 @ 16:39:23
URL: http://marinaz.blogg.se/
Postat av: Janne

Du !! Vi ser nog mer än vad du tror! men ibland ser inte jag vad du ser.haha.. försöker iaf att göra så gott jag kan ...hihi älskar dig

2009-01-24 @ 12:30:00
URL: http://ullisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0