Idag är det fredag!!

Vilket innebär att det är dags för min far att fira 60 år...:)
Egentligen fyller han på söndag...
Men har fest ikväll....
Jag och Rasmus ska dit!!
Men jag är nykter iaf...:)

Nu håller ja bara på att plocka och dona lite hemma....
Kastade i en tvättmaskin till...
Rasmus den stackarn kan ju knappt ha några av sina byxor mer...
Herregud va han vuxit...
Men men.... Jag har beställt på ellos... hihi...
Så det kommer nya snart..=)
Nu ska ja dansa runt en sväng me min dammsugare...
Man kan dansa fast man inte har någon rolfy.. hihi...
Jag lägger nog in bilder från festen imorgon!!

Ha en bra dag alla ni där ute!!

JAG ÄLSKAR JANNE!!! <3

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0