Helgen!!

Det var en bra helg... Precis så där som helger ska vara...:)
Lugn och ro... Men trevligt ändå....
MEN DET FATTAS NÅN.... JANNE!!!

På fredagen så var det ju fest..
Pappa fyller 60 år.
Vi åt god mat och hade skoj..=)
Här kommer lite bilder..



Min käre far!


Massa folk....



Oskar... Riktigt bra trubadur... Till och me vart me i idol..=)

       





                     



       
     


       


     




       

Ja ja.... Det finns hur många bilder som helst ju..=)
Kul var det iaf..=)
Kom hem vid halv ett....

På lördagen så bjöd jag och Rasmus  mamma,Bitte ,Anna på mat.. Kött och potatis..=)
Sen var Rasmus och en kompis ute och åkte skridskor..
Då passade jag och Anna på att åka till Jenny och Klas en sväng..
Ebba fyllde ju 2 år.. Grattis lilla vännen!!
Sen hem och tog det lite lugnt...
Till kvällsmat så fixade jag lasange till mig och Anna...
Rasmus ville ha mc donalds han.. Så han fick väl det då...
Sen var det TV och datorn som gällde...
Vilken natt det här vart då...
Det blåste ju som satan ute... Så ja kunde faaan inte sova...
Så var det ju fullmåne oxå...



Fint... Men ja kunde inte sova... Det bor väl en lite vampyr i mig å..=)
Passa er!! ha ha...

söndagen var oxå lugn....
Var på rusta och jysk... Så kom Anna... Vi skulle handla på coop...
Höll på att bli fast där... ha ha....
Erika den stackarn hon satt hemma och väntade på oss..=)
Väl hemma så fixade vi mat..
Chicken a la king och ris..=) GOTT GOTT..

Sen slappade vi tre vid våra datorer.. Vi lana.. he he...
Hihi...
När vi va på coop så hittade vi semlor...
Så vi fikade en sväng innan Anna och Erika åkte hem...
Rasmus badade och gick och la sig
Och ja sitter här.... Ska försöka sova nu ja å..
Men det bälåser ju som faan igen..
Jag vet inte varför..
Men Jag kan absolut inte sova när de blåser ute....
Drygt!!!!
Men men.. Jag gör ett försök...


Godnatt på er alla!!!

Måste bara lägga en en bild på min fina amaryllis..=)





JAG ÄLSKAR MIN JANNE!!!<3

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0