Va ju ett tag sen ja skrev!!

Men allt har rullat på som vanligt..
Jobba,äta, skita sova... hihi...
Mår bättre iaf... Ibland.. hihi...

Förra veckan var en konstig och jobbig vecka....

Måndag: Brann hos mammas granne
Tisadag: Lugn
Onsdag: Lugn
Torsdag: Jag sjuk. va till Falu lasarett.
Fredag: Vila, lugn
Lördag: Brann det i nästa hus här ute.
Söndag: Kyrkklockorna slog i  en timme.. Mellan 02-03

Herregud.. tror ja blir tokig snart...
När ska allt lugna ner sig?????

Mamma har sovit hos mig sen det brann...
Det luktar för mycket hos henne...
Få se när hon kan sova hemma igen då...
Så Janne vågar sig upp hit...
Skulle ju behöva träffa honom ju...
Vill kramas...=)

Den här veckan har ja jobbat mån, tis.. Gick av nu på onsdag morgon
Nu är ja ledig tills den 27/2.. UNNDDERRBBAARRT!!!! =)

Idag kommer Anna hit en stund innan jobbe...
Hon skulle ha nå bygg gubbar hemma..
Dem ville hon inte träffa.. hihi...
Så hon kommer till mig innan jobbet...
Kul gumman!

På em kommer Jenny och Ebba hit oxå..
Det var inte igår vi träffades ju...
Kul att ses vännen!!



Förresten! Jag har införskaffat mig en perkulator!!!



Nu blir det riktigt varm och gott kaffe..=)





Min Underbara son!! Den bästa som finns!
Jag älskar dig över allt annat Rasmus!! Min "pupp"


Ha en bra dag alla ni där ute!!






Kommentarer
Postat av: Anna

Nu börjar de bli ett tag sen igen hörru du gumma... =) dax att skriva! hahaha kram

2009-02-16 @ 11:21:44
Postat av: Anna

Ho Ho Ha Ha....

2009-02-18 @ 11:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0