Till alla er som undrat, spekulerat och vetat från alla dessa säkra källor!!!

Japp...
Jag är GRAVID...
Jag och Janne ska ha barn...
Kanske är bäst ja skriver der oxå..
 Ifall någon undrar.... ;)
Tänk nu vet alla....
Jag är bara i V. 7+6= V.8
Jag mår rätt illa.. Vilar en del..
Men som de flesta vet så är ju ja inte typen som vilar.. ha ha...
Idag är ja helt återställd från magsjukan ja haft..
Först var jag på VUL till Falun..
Min underbara vän Anna var med..
TACK ÄLSKADE DU FÖR ATT DU FINNS!!!.
Janne ligger i magsjuka nu..
Men som tur är inte här!!
Fast ja saknar honom ändå..=)
Men vill inte ha fler Basillusker här nu..
VUL:et gick bra.. Visade som sagt V.7+6..=)
Ett litet hjärta slog... =)
Bara den som sett vet hur det känns att se något dylikt..
Lämnade en massa prover oxå.
Som vanligt så blev det tre stick.. Och ådran sprack...
Undra när dem som tar prover ska lära sig att lyssna på patienten..
Väl  tillbaka i stan så bjöd ja Anna på Sibylla..
 Gott gott...
Det var nog nåt upppiggande i moset...
För när ja kom hem så städade ja bort magsjukan...
Dammade och spritade mitt hem.. ha ha....
Dammsög och skurade...
Tvättat och allt..=)
Duktig ja då..=)
Rasmus var först i ABB hallen och åkte skridskor..
Sen hämtade jag honom, han var hem och åt..
Nu är han vid östansbo och åker...
Ska strax hämta honom...
Så vi hinner bada innan Sveriges värsta bilförare börjar..
Sen är det sovdags..
Måste ju vara pigg imorgon...
Det är ju dags att börja jobba igen..
Lite surt känns det när man vart ledig i 16 dagar....
Men dem dagarna har vart helt underbara...
Umgåtts med dem jag älskar mest...
RASMUS JANNE SEBASTIAN!!!

Allt för just nu....

Vore ju kul om nu ni som var in och läste detta lämnar en kommentar här....
Det är visserligen en sida som vem som helst får gå in på...
Men ibland så känns det bara som om folk är in för att snoka...
Vissa har ju till och me egna bloggar som dem inte lämnat ut adressen till
Fagt tycker ja då..=)
Men det är väl ja de.. ha ha.....

Och en sista sak... Om mitt liv nu känns så intresant LÄS..
mer än gärna..=)
Kram på er alla!!!!

Krya på dig älskling!! puss....





Kommentarer
Postat av: marie

Hej!!!

Får ta och gratulera!!! Va kul.

Kom på till sist att ja kunde kommentera utan att ha eget konto... (tack Anna)

2009-02-26 @ 19:19:33
Postat av: E

Varför skriva adressen när du har den på länk på din sida?:-)

2009-02-26 @ 19:23:35
Postat av: Marina

Grattis igen, har ju redan gratulerat. När är det min tur då, jag vill, är så avundsjuk på er :) kram

2009-02-26 @ 19:23:41
URL: http://marinaz.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ja bruden man får grattulera igen jag tycker att det är jätte kul. Ja jag vet hur underbart det är när man ser det lilla. kramkramk

2009-02-26 @ 20:52:41
Postat av: Lisa

åååh....jag som inte ens sagt grattis än ;) så nå så: GRATTISGRATTIS ;D

2009-02-26 @ 20:55:27
Postat av: Anna

Hihi gum du vet du alltid kan ringa när som, bara roligt att följa med =) tack för maten! Säger grattis här oxå O inte Oj.. hehe sorry för den gången ;) är så glad för eran skull.. kram

2009-02-26 @ 21:05:02
Postat av: Johanna

ÅÅ vad kul!!! Grattis Grattis!!! Kramar

2009-02-26 @ 21:59:22
URL: http://johannaspyssel.blogspot.com
Postat av: Jenny

Grattis igen!!! Vill oxå, jobbar på som en galning!

2009-02-26 @ 22:27:20
URL: http://jennybompa.blogg.se/
Postat av: anette

Grattis!! Vad kul!

Jobbigt att du mår illa hoppas det går över å du får njuta riktigt ordentligt.

Kramar

2009-02-27 @ 09:48:11
URL: http://sufflet.blogg.se/
Postat av: LINDA FALK

Hej o ett stort Grattis till er Kramar Linda Falk med fam

2009-02-27 @ 20:04:43
Postat av: Zara

titta bara in å säger hej... kram kram

2009-03-06 @ 13:49:21
Postat av: Frida

Hej Ulrika! Kikar in här ibland och såg att ni ska få en liten :) Jätteglad för eran skull!! Grattis i massor!! Hoppas illamåendet går över så du får njuta i fulla drag av att vara gravid! Kram/ Frida

2009-03-07 @ 11:40:51
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0