Trött trött...

Mmmm.... Det är jag.
Men det är väl sånt man får på köpet..
Jag är nu i v.13
Den kommande veckan ska jag på tisdag göra
en glukosbelastning... Huuuvva...
Hoppas allt går bra iaf.

Förlåt alla ni ja skulle hälsat på eller hört av mig till..
Jag bara sover och sover, så fort ja får tillfällle..
måste få passa på att göra det när ja inte jobbar..

Vilket väder vi haft i helgen. UNDERBART..
Igår var vi hos Niklas och Veronica och grillade.
Janne och Rasmus cyklade ut dit. Jätteduktiga killar är dem!



(Stulen bild)

Men gott värre var det!!

Vi har vart ute nästan hela helgen och lekt...

Igår hade Rasmus en kompis som sov över här!
dem hade skoj, de kom nog inte i säng före kl 01.30...
Då hade mamma sovit länge...=) Tur dem klarar sig själva...
Dem spelade monopol och käkade glass...

Igår var  Ingela och krippe förbi härutanför och
visade upp deras lilla tillökning i familjen..
En liten tjej! Inget namn än dock..
Men guuud såå söt..
Vill ha ut min bebis nu oxå....=)

Jaa.. Det var lite om vår helg!
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Janne

ja de har varit en kanon helg.... mycke sol å mycke skoj...

2009-04-05 @ 19:36:06
Postat av: Anna

Lite besviken att de va en stulen bild... hahaha... lite avis med grillningen ju =) fan va härligt att våren e här o man kan börja grilla... hihi Kram

2009-04-05 @ 21:21:13
URL: http://httpannamannas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gud vad sugen man blev på grillat!!! =) Nu är det verkligen snart sommar....=)

2009-04-06 @ 11:34:54
URL: http://johannaspyssel.blogspot.com
Postat av: Ingela

Ja det var kul att ses, inte blir det ofta men när vi hade vägarna förbi så var det en kul grej kramkram

2009-04-07 @ 15:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0