GLAD PÅSK!

Skärtorsdag idag!
Blev ju inte riktigt som ja tänkt mig...
Skulle ju äntligen få operera bort "ärtan" under ögat..'Men så bidde de inte då...
Läkarn skulle bli pappa mitt upp i allt ihopa... Suck.. Just nu... Ja ja...
bara att vänta..
 så då vart det jobb idag i stället...
7.30-13

Gissa om ja var trött i morse då..
Då gubbarna från Radiator jobbade i huset inatt....
Dem borrade och levde faan...
Ja kunde inte somna förrän dem sluta.. Vid 2 tiden...

Och idag.. så där i efterhand fick ja veta att det var
min bror Niklas som jobbade här inatt....
Morr.. Hade ja vetat att de va han så hade ja
ju inte behövt ligga där och reta upp mig...

Ja ja.. jag överlevde jobbet iaf..
sen efter det så var det dags att åka till Rasmus skola
och kolla på en kabaré som dem gjort... =) Såå duktiga såå..=)

Sen hem och slöa en stund...
Sen sög det i Taccos tarmen..
Vart tvungen å ringa Anna och kolla om det var lika där...
Japp det var det.. BRA DET!!
Det bar iväg till Lidl....
Sen hem och fixa mat och åt...
Gott gott....



(STULEN BILD)

Nu är det bara myskväll kvar av dagen..

kl 19.30 är det sjukhuset på TV3
kl 20.00 är det  Hjälp jag är med i en japansk TV show... på 4:an
kl 21.00 är det grannfejden på TV3.

Sen så är det nog bara att slå igen dem blå...
Ska bli såå skönt att få sova inatt...

Jag sover oftast såå skönt nu när ja vant mig med att ha min Janne bredvid mig...
Fast att han tycker ja är som en propeller det är en annan sak...:)
Men jag älskar att vakna och ha honom vid min sida.
Jag är såå lycklig över att VI ska bli föräldrar..
Jag älskar min Janne såå mycket!

Min graviditet går kanon.
Var och gjorde en glukosbel. i tisdags ju..
Det gick bra! hoppas ja!
Är i V.14 nu... Tiden går fort...
Har nu vetat i 10 veckor att jag är gravid.. Härligt..

Imorgon är det jobbardags igen...
Börjar 14 och kör tills kl 08 på
lördags morgon...
Sen ledig lördag... Då ska vi ha en trevlig kväll hos våra vänner  E och M
på söndag kör jag ett 24 timmars pass.. 08-08 på måndagmorgon...
Det är ju storhelg nu så det ger ju lite pengar nu oxå..=)

Ha en riktigt underbar Påsk nu alla ni!
Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart det suger i Annas taco tarm... ALLTID ;) shcyyyst att A får vara med på lördag e väl så o vara 5e hjulet... Morr... hahaha =) Kram

2009-04-09 @ 21:22:00
URL: http://annamannas.blogg.se/
Postat av: ullis

Ja skrev ju att vi ska ha en trevlig kväll.. hos e o m.. du är ju me blad vi..;)

2009-04-10 @ 08:43:37
Postat av: Anna

Oki då e ja bara 3e hjulet... hahaha =)

2009-04-10 @ 09:40:57
Postat av: ullis

Mmm... =) nääpp.. gum.. Du är aldig nåt bihang,... Du är min bästa gummavän ju!

2009-04-10 @ 11:26:58
Postat av: Janne

Älskar dig gumman oxå .. ser fram i mot lillen oxå .. hoppas tiden går fort .. puss

2009-04-10 @ 14:24:27
Postat av: Marina

Glad påsk, jag är ledig i helgen haha Kram

2009-04-10 @ 18:16:19
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0