Semester och påsklov...

påsken är nu över..

Den var lugn och trevlig.
Jobbade en del...
Var till Erika och Magnus på middag oxå.. TREVLIGT och GOTT!!

Har hunnit med att plocka fram utemöblerna... VÅREN är här!!
Snart sommar!! Härligt!!

Jag och Janne har ett vad föresten....
Jag har tagit fram mina blommor som jag hoppas överlevt vintern i förrådet...



så här ser mina pelargoner ut nu.. Hoppas dem blir gröna igen...
=)

Denna  vecka är det som sagt påsklov....
Vi är mest ute och leker...
Idag var vi med vivi och barnen i stadsparken och lekte..
Lunchade på MC Donalds..
Sen knallade vi ner mot cirkusen och kollade på djuren där nere.



Kameler...



Lamor....




Rasmus och lovisa klappar en söt liten pålle...



Fler söta pållar!!

Graviditeten rullar på. Känner att illamåendet börjar avta.. Skönt!!!
men tröttheten verkar vara kvar!
Jag är jättetrött..
Jag är i v. 15 nu.. oj oj.. Tiden går fort.
Har fått tid för UL oxå. Den 20 maj...
Det är ju långt dit.. Hoppas tiden går fort.

Nu är det dags för TV.. Och en nybakad kladdkaka.... Hihi...
 Yammi....



Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men hallå där... kladdkaka utan mig?? Morr... =) kram

2009-04-16 @ 21:01:57
URL: http://annamannas.blogg.se/
Postat av: Anonym

De har varit en jätte trevlig dag i dag.. hoppas på fler såna ... puss å kram

2009-04-16 @ 21:58:43
Postat av: Anonym

De har varit en jätte trevlig dag i dag.. hoppas på fler såna framöver-- älskar dig puss å kram

2009-04-16 @ 22:00:30
Postat av: Marina

Smarrigt med kladdkaka :) Hoppas du vinner vadet, hejar på dig Kram

2009-04-17 @ 06:49:32
URL: http://marinaz.blogg.se/
Postat av: Ingela

Jag det såg verkligen gott ut med kladdkaka. Ha det bra vännen och hoppas att magen mår bra kramkram

2009-04-17 @ 21:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0