Min goa son har plockat blommor åt mig!



Så gullig han är min Rasmus. Jag älskar honom såå mycket. Han är mitt första barn.
Jag är lite rädd inför framtiden att man inte kan älska ett till barn lika mycket.
Rasmus är verkligen en underbar gosse.
Visst, han har sina jobbiga sidor oxå.. Men vem har inte det???
Han är den absolut bästa son man kan ha!
Ibland kan han driva mig till vansinne..
Men de kan väl alla barn me sina föräldrar..=)
Sitter här nu, mina tårar rullar ner för kinderna.
Hormornerna kan man inte göra så mycket åt...
KAN INTE hålla tårarna borta.. Gråter nog minst en gång per dag iaf.. ha ha....

JAG ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT RASMUS!


Kommentarer
Postat av: Anna

Så gulligt gum =)

De e bra o gråta.. hihihi

Kram

2009-04-22 @ 14:43:56
Postat av: The king

ja de är allt en go liten grabb du har ;)

2009-04-23 @ 10:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0