Onsdag fm...

Idag så tvättar jag lite... Ovanligt.. he he...
Och plockar lite här hemma...
Slår in lite julklappar oxå... Nu är dem klara...
ska ju jobba em/natt idag... Börjar kl 14 och slutar kl 08..
lååångt pass.... Men men.. De funkar..
Rasmus ska sova hos mamma han...
Ja skulle helst av allt vilja vara hemma med honom..
Han är lite mammig just nu..
Kan man vara det när man är 10 år???
Joo, de kan man... Iaf Rasmus...
Han är inne i den åldern att han tror ja ska dö så fort jag är borta....
Har läst lite om 10 åringar.. Dem tänker mycket på döden..
Inge kul!
Jag har iaf inte tänkt att dö...
Ja ska ju bli farmor någongång framöver... Ha ha...
Nu svävade ja visst iväg lite..
Men iaf så älskar jag min RASMUS över alla annat på hela jorden!!
Han är ju mitt allt..

Imorgon ska jag och mamma åka till Borlänge och julhandla...
Mat alltså..
Det blir väl en hel del kan ja tro... Om ja känner mig själv så..
Och mamma me för den delen.. ha ha...
Ha en bra dag alla ni där ute...
Kram kram!!


JAG ÄLSKAR JANNE!! <3
     JAG ÄLSKAR RASMUS!!<3        JAG ÄLSKAR SEBASTIAN!!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0