Barnvagnsköp...Jobb mm..

Mm.. När alla är lediga då börjar ja jobba igen..
Så ja jobbade på torsdag fm.. På em var jag, Janne och Anna till Borlänge på folkrace..
Rasmus ville inte me..Han lekte me två tjejkompisar..
Som senare sov hos oss båda två..
Ja tycker det är kul att man kan ha komisar av de andra könet oxå..
Så när vi kom hem från folkrace så hade vi lite myskväll..
Godis å chips...=)

På fredagen så hade ja och Janne tvättstugan och så var det städdags..
Skönt när man har hjälp..Allt går så mycke fortare när man är två..
Han är så duktig min Janne..=)
Sen på em var det dags för jobbet igen.. Ett lång pass på 18 timmar.
Jobbigt men det går de oxå...

På lördagen så åkte jag och Janne till Solvarbo mellan Borlänge och Säter och köpte en barnvagn.
En Emmaljunga duo egde.
Jättefin!!



Visst???=)

Längtar såå efter lilla bebis... Vill ha honom här nuuu...


På lördagkväll så var vi till Niklas och Veronica. Käkade pizza och ja en kycklingrulle..
Sen var det bara sova kvar!

På söndagen så var det jobb för hela slanten...Började kl 08..
Slutade kl 08 på Måndagmorgon.
då var det bara hem å bada och slöa lite...
Sen åkte ja till Cissis skola i Falun.
Hon klippte mig. Såå bra vart det.
Hon e duktig!
Nu är det bara kväller kvar!

Hoppas Janne kommer imorgon..
Saknar honom såå mycke..
 Kan ju inte sova utan honom nu när man är van att ha honom nära mig.
Älskar dig hjärtat mitt!!




Ha det bäst alla!

Kram kram



Kommentarer
Postat av: janne

Saknar dig med gullet mitt... längtar med .. hihi puss å kram

2009-05-25 @ 21:45:36
Postat av: Janne

Saknar dig med gullet mitt.. längtar tills den lille tittar ut hihi .. puss å kram gumman

2009-05-25 @ 21:47:58
Postat av: Anna

Visst va den fin =)

2009-05-26 @ 12:17:45
Postat av: marie

Jättefin vagn.

2009-05-26 @ 12:32:41
Postat av: Marina

Superfin vagn :), hoppas det blir min tur snart. Kram

2009-05-26 @ 19:09:40
URL: http://marinaz.blogg.se/
Postat av: Ingela

Barnvagenen var super snygg. Nu väntar vi bara på Oskar som ska ligga i den.

Sköt om er kramkram

2009-05-26 @ 19:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0