Storfiskarn! = Jag!!

Har liksom ingen lust alls att skriva här just nu...
Vet inte vad ja ska skriva om heller...
allt bra med magen och bebis iaf!
Gick in i v.25 idag... Bara 15 v kvar!! såå kul!
Längtar efter  vår lilla bebis så mycket!!




Idag har vi vart å fiskat två gånger... Först en sväng med Erika och magnus...
Men inget napp då......
när vi var på väg hem så ringde Jörgen och frågade
om vi ville me ut på sjön och fiska från lisas föräldrars båt!!
Okej... De kan bli skoj...
Här följer bilder från båtturen! :)



Jörgen!!



Janne, Lisa.



Jag.





Jörgens firre...Öring!



Min aborre!



Min öring!! Större än Jörgens!!! He he..



så kom ovärdet... Regn å blåst... KALLT!!



Blöt å kall....



Glad ändå..=)



Jannes fångst !! =)

Hittade även min drömstuga där ute.!!!





Vilken underbar liten stuga!

Jag vart kär!!

Tänk va skönt att ha en stuga så här!!
Drömma sig bort! Härligt!!

Nu är det dags att drömma om stugan och sova! Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Janne

grattis med fiskarna stumpan.. var en trevlig tur tycker jag.. kul å hitta på något

2009-06-22 @ 13:52:57
Postat av: Anna

Ser ut som ni hade trevligt trots vädret =)

Fin bloggen blev..

Kram

2009-06-22 @ 14:03:49
Postat av: marie

Va bra att fixa sin egen mat, billigt!!!!

Fin blogg oxå.

2009-06-25 @ 12:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0