Sovit bort min ledighet....

Mina vänner tycker ja håller igång för mycke...
Att ja städar å tvättar osv...
Jag har ju varit ledig sen förra tisdagen..
Den här veckan har ja mest slöat och sovit...
ha ha...
I måndags så sov ja när ja lämnat Rasmus..
Vaknade halv tolv... Skönt..
Sen var Anna och Erika här på kvällen..
Trevligt!!
i Tisdags så sov ja när jag lämnat Rasmus..
Vaknade att Anna ringde strax före tolv...
Hon bjöd på lunch..
Ugnspannkaka.. Tackar gumman!!
Sen gjorde ja väl inte så mycket mer igår...
Idag Onsdag så somnade jag om när ja sjutsat Rasmus...
Vaknade vid tolv...
HERREGUD!!! Jag har bara sovit denna vecka... Ha ha ha....
Blir väl svårt att gå upp och jobba imorgon...
Men men....
Idag har jag iaf gjort nåt..
Ja var och pantade alla burkar som legat och skramlat på
balkongen.. Handlade lite oxå...
Sen var ja till ok och tvättade bilen... De ni.... :)
Sen hen å dammsög ur den och dammade...
Kollade oljan och fyllde på vatten och spolarvätska..
Värsta händig ja då...
Så satte jag äntligen dit "Hell yes" klistermärke...
Bättre sent än aldrig... ha ha..
Få se bara om det sitter kvar i morgonbitti...
Det är ju egentligen lite kallt för å hålla på med sånt...
Här kommer lite bilder...

       

       



Äntligen!!!!


Ha en bra kväll alla!!!

JAG ÄLSKAR JANNE!!!<3

Kram


Kommentarer
Postat av: team hell yes!!!

va då fan på tiden!!!!:-)

2009-01-14 @ 20:02:17
Postat av: team hell yes...

Visst fn va de på tiden att de kom på... hahaha...

=) kram

2009-01-15 @ 09:09:49
Postat av: Mig själv..

Ja ja...:) Den är där nu iaf..=)

2009-01-15 @ 14:57:47
Postat av: anna

De e bra de gum... du behöver coola ner lite o landa på samma våning som oss andra... hehehe =) bilen blev ren o fin...=)kram

2009-01-15 @ 15:11:53
URL: http://annamannas.blogg.se/
Postat av: marina

Hej ja jag kan göra den röda lila :)

2009-01-15 @ 16:35:06
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0