Halloj....

Tänkte skriva ett par rader så här ett par dagar innan jul....

Jag är klar me julklapparna..=) Skönt...

I år blir det en oerhört lugn jul.
Jag,Rasmus och lille Oscar blir hos mamma på julafton.

Tyvärr så blev inte julen som ja hade tänkt mig i år.
Men men.... Livet blir inte alltid som man tänkt sig.. Tyvärr...
Bara att rycka upp sig, även om man ibland bara skulle vilja lägga sig ner och
gråta...

Janne och jag har flyttat isär, men det visste väl alla redan.
Usch det är fan jättejobbigt.. Ja önskade  inte att de skulle vara såhär.
Men men...
Vi försöker iaf vara vänner för Oscars skull...

Idag har vi vart på julbord me släkten.. Jättekul att ses allihop...=)


Måste passa på att Graulera Erika och Magnus till den lilla prinsen oxå!!! =)
Oscars nya kompis, Felix..=)

Ha det så jättebra allihopa. Och ha en riktigt trevlig jul.
Var rädda om varandra.




***Att vara ensam är skönt när man önskar att vara det,
men inte när man är tvungen att  vara det.***

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja du gum... de blir sällan som man tänkt sig... För ett år sen trodde ja aldrig att mitt 2009 skulle bli som detta, har verkligen levt i min bubbla men nu e de dax att spräcka den ;))

Urk livet kan va bra grymt ibland men sen helt underbart, Du har ju två fina söner =)) stor släkt & vänner..

Du är stark o klarar detta, de vet ja min bästa gummavän ;)) kramar till dig o dina två prinsar

2009-12-20 @ 09:08:06
Postat av: marie

Kram på dig..och pojkarna!!

Hör av dig om du har lust att träffas nån dag, kram

2009-12-21 @ 19:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0