Nytt inlägg...

Mmm... E väl dags för ett sånt nu...
Men det har inte hänt såå mycket här...
Har jobbat varje dag denna  vecka...
Det har faktiskt gått bra..=)

I helgen så har vi vart barnlediga..
I fredags så var ja, Janne och mamma till Borlänge och köpt nya skor..
Kul....
På kvällen hamnade ja och Janne hos Camilla och Mixon..
Där vart det kaffr för min del...
Wiskey, kaffe, öl för de andras del...
 
På lördagen så jobbade ja ju, sen bytte Janne till sommardäck på min bil.
Vi var till statoil och tvättade den. Jättefin vart den. :)
Sen var vi till Jörgen och Lisa och grillade.. mmm... Jättegott...
Pepsi för min del... Öl för Jörgen och Jannes del. Cider för Lisas del...

Söndagen så var vi hos Niklas och veronica...
Janne och Rasmus åkte tåg ner till Storå och hämtade Sebastian.
Så nu är alla på plats igen.. =)
Härligt!!

Ha en bra kväll alla!


Kommentarer
Postat av: Janne

Har varit en jätte trevlig helg.. skönt å få vara lite barnlediga.. tycker jag.. men de är ändå skönt när alla är på plats igen ... älskar dig gumman

2009-04-26 @ 20:43:46
Postat av: Anna

Ja de va på tiden med ett nytt.. hihi =)

Kram på re gumma mi

2009-04-26 @ 21:18:09
URL: http://annamannas.blogg.se/
Postat av: Ingela

HAr inte hänt något det var väl en hel del. Hoppas at allt är bra med magen krmakramk

2009-04-27 @ 22:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0