Julafton.

Jag jobbade 8-14.30..
Sen hem till mamma och åt lite..
Hämtade alla klappar här hemma, och åkte ut till Niklas och Veronica...
hann iaf se halva kalle...
sen var det dags för MAT.. Ååå..Såå jäkla gott...
ja gillar speciellt Håkans räkomelett... Mmmm... såå gott..
Men åt givetvis av allt annat oxå...:)
Efter maten så var det dags för julklappsutdelning..
Mm... Tomten kom.. Snygg som satan.. hihi..




In kommer tomten..




Han delar ut klapparna..






Barnen är helt extas...





Så även MIN RASMUS....

Han fick såå många paket...

*Kalsonger
*Lego
*lego
*lego
*Godis
*Duschcreme och deo
*Ett kassa skrin
*En puma tröja
*Ett WII med alla tillhörigheter...
*spel och en massa mer saker...

Han tyckte det var en bra julafton! (Det är huvudsaken!)

Efter julklappsutdelningen så skulle de fikas.. men ja hade såå jävla ont i skallen...
Så ja och Rasmus packade ihop alla våra saker och åkte hem..
Skönt att bara ta det lung.. och klockan var ju iaf halv åtta.

Skulle koppla in Wii:et.... Ja e inte så haj på såna saker... 
Och  så hade ju jag en jävla huvudvärk...
Så min bror Pierre kom hit å hjälpte oss me de...
Rasmus var upp och spelade i flera timmar....
Ja sov... Tråkigt men sant..... Men det var iaf en underbar julafton!

Jaa.. Nu på juldagens morgon så har jag fått beskedet att min fd svärfar,
Rasmus farfar gick bort igår.. Usch va hemskt!
Ja finner inga ord...
Ja känner bara hur tårarna trillar ner för kinderna....
R.I.P STIG!
Han var en underbar person och farfar.
Tur det inte var så länge sen som Rasmus träffade honom.
Stackars Pär... Som misste sin far på självaste julafton..
Tur var ju att Pär var med honom i de sista timmarna.
Han får det iaf bra nu. Och slipper lida.
Tänker på dig,Stig!

Nu ska ja lägga mig i badet en stund...
om ett par timmar ska vi iväg till min syster Camilla
och fira ännu en jul..:)

Sen är det dags för ett långskift igen.... 14-08..
Phu...

Men det ger pengar nu över jul...

Ha nu en riktigt trevlig JULDAG!

Kramar från Ullis

JAG ÄLSKAR MIN JANNE!!!<3

Kommentarer
Postat av: anna

Ja fy då gumman va hemskt o tråkigt... skönt ni hade en bra julafton iaf =) kram

2008-12-25 @ 08:49:20
URL: http://annamannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0