Sista veckan....

Jodå... För på torsdag är det dags igen... SKOLAN BÖRJAR!!!!

Min stora kille börjar 7:an..

Gaaa.... Va stor han är.. MIN RASMUS...<3

Annars är det väl som vanligt här hemma!!!

Proverna var väl okej... Några som var förhöjda..
Men ja va inte döende iaf..
Jjjjjhhhhhhoooooooooooo!!!
Men jag är såå jävla trött..
Sover och sover och sover...
Önskar nåt kunde hjälpa...
Vet inte vart ja ska ta vägen snart...
Och sur är jag oxå.. Hela tiden...
Nån som har nå bra tips??
Tar tcksamt emot alla förslag...

Å huset då....
De vet vi inte än...
Men vi får de väl inte, då skulle dem väl ringt....
Men det är ju inte borta heller..
Så ett litet hopp finns kvar...

Va upp på loppis i lördags...
Fyndade en mössa till Alice... 5 kr..
Helt okej..:)

Idag åkte Sebbe hem till sin mamma..
Han blir där i två veckor...
Jag vet en lite kille här hemma som kommer att sakna honom rejält...
Ja, det är klart vi alla gör det..
Men Oscar gör det nog mest..

Jaja.. Nu är det kväller här för fröken citron...



Ha det bäst!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0