Jaha.. Rubrik?? Vet int...

Jag har vart lite dålig igen...:(

Först började allt me magont... Var till Solsidan..
Blev skickad till kirurgakuten i Falun...
Hände väl inte så mycket...
Ja svarade på medicinen...
Så fick de utskrivet...

Sen en remiss till att göra en gastroskopi....
Gaaa.!!!
Har hört att de inte är de roligaste som finns...




Men jag hoppas verkligen att dem hittar något!!
Är ju bättre de ju.... Så kanske man kan få medicin å sen bli frisk...
Istället för att få ont i magen lite  då å då....
Orkar inge mer me de...

Jaha... Efter ja ätit medicinen ett par dagar, så fick ja väl nässelutslag...
ÖVER HELA KROPPEN!!
DET VAR INGE KUL!!!

Solsidan- akuten-solsidan-akuten....

Jaa... Det vart bara värre å värre för varje dag...
Å finns de nåt som kan få en människa att bli dum i huvudet så är det väl klåda...
Ja trodde ta mig fan att ja skulle klia sönder mig helt...
Fick iaf sluta me min magmedicin, å fick äta kortison ett tag nu...
Ja hoppas magen håller tills ja ska gör gastroskopin...

Phu... Nog om de här...

Nu mår ja bra!!! :)

Trött å grinig bara!!! Man det är ju ja jämt ju... haha....

Huset fick vi int... Tyvärr... Men vi väntar på nästa å hoppas de är vår tur då...


Med barnen är allt bra!!

Rasmus fixar skolan galant... Förutom att han glömde läxan idag...:(

Oscar är inne i en trotsperiod... Men är duktig  ändå...
Tror han märker att ja inte mått bra...
Så han har nog testat mer då...

Alice växer å frodas... haha... klivit in i 74/80 kläderna...
=)
Har ju massor me fina kläder från Pernilla..
Så de är ju bara sååå kul...

Tror förresten att vi ligger i fas me alla kläder inför höst
å vinter till de små iaf... :)
Får fixa de sista till Rasmus lite närmare vintern..:)

Annars så är allt bara bra!!!

Älskar min Janne så fruktansvärt mycket ska ni veta..
Jag är nog väldigt dålig på att visa honom kärlek för tillfället...
Men ja har haft så mycket med mig själv å så....
Har bara inte orkat vara så där kärleksfull som ja brukar...
Men alla mina känslor finns där... Till 100%
Jag hoppas bara att vi kan få lite lugn å ro nu... Och att alla ska må bra!!!
Så man kan få det så där riktigt bra som vi brukar ha det!!!!

JAG ÄLSKAR DIG JANNE!!!!!

H det bra så länge allihopa!!!
Hörs!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0