Vill ha vår...

Ja... Det vill jag ha nu... Usch... Ja tycker denna vinter har vart såå lång. Jag känner mig så trött och grinig hela tiden. Skulle behöva lite sol och värme nu. Tänk om man hade råd, då jävlar skulle jag åka utomlands nu... Jag skulle inte tveka... Men det får stanna med att drömma om sånt just nu.... Önskar, vill och hoppas de blir bättre sen... Ja, med pengar alltså... :) annars så rullar allt väl mest bara på som vanligt här.... Oscar växer så de knakar... Rasmus är kaxig som jaa... Jag vet inte vad. Tänk om han blir som jag var i tonåren. Gode gud... Då lämnar ja in handduken... Nä, hoppas han brås på sin pappa i de läget. Tack och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vill oxå ha vår NU tänk om man kunde hoppa fram till april iaf ;))

Haha ja han brås nog på dig, får du igen lite.. hihi.. Ne hoppas han lugnar ner sig lite, men han börjar ju komma upp i den åldern o va kaxig..

Kram

2010-02-12 @ 19:06:10
Postat av: Marie

Jodu..genom sig själv känner man andra:)

2010-02-13 @ 20:26:54
Postat av: Anna

Hörru gum nu e de höst igen...

2010-09-06 @ 16:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0