Hej hopp!!

Jaa... Jag vet att det sällan blir inlägg nu för tiden...
Men va faan.. Ska man skriva när de knappt händer något??
Onödigt enligt mig själv...
Eller så är det så att det hänt massa kul saker...
Som ja bara berättat för de närmaste vänner...
Ja tycker de nästan börjar bli lite löjligt att många man känner bara är in här för att snoka läget..
Det måste väl iaf vara trevligare och ringa och prata eller så...
Visst, säger det igen... Jag har en blogg.. Som är öppen för alla...
Vem som helst får mer än gärna läsa...
Men va faaan... Man blir ju lite less när folk är in å läser bara för att kolla upp
en massa...
Ja tex. går in för ja tycker ju sånt här är skoj... Men samtidigt så bjuder ja ju på mitt liv...
Tycker de känns nästan löjligt av er som är å läser.. ALDRIG kommenterar heller..
Sen går å tjålar... Till alla.. om allt....
SKAFFA ER EN EGEN BLOGG OCH SKRIV OM ERAT LIV OXÅ!!
Ska man ta så får man faan ge oxå!!!
Mmm.... Hör sen!




Nog om detta.....

I helgen så har vi varit barnlediga och ja har varit ledig från jobbet....
Såå skönt att vi får vara ensamma... Har myyst massor... Sovit ut oxå... Välbehövligt!

I fredags så åt ja,veronica,Lisa, Janne Niklas och jörgen utemat... mmm... gottt...
Vi brudar åt chinamat...
Killarna åt som vanligt.. Fredrico...=)
Alla var iaf glada och nöjda...Huvudsaken...

På lördagen så var Janne,pappa och Jörgen ute och fiskade...
Jag,Anna och Erika vi var på engel och käkade frulle..
Sen var vi ner till gammelgården en vända..
Det har ju kört igång loppisen igen...
Mycke saker va det ju... mycke skit oxå!

Sen hem till mamma och lunchade...(Ja,Janne och Jörgen.)
Sen va vi ut och kollade på Stadsloppet...
Janne och Jörgen bestämde att dem ska springa det nästa år!!
Sen var vi till dollar store en sväng....
Köpte Elins present där... Ett kastspö.! De hade hon önskat sig från oss...

Sen hängde ja på Janne och Jörgen ut och fiskade....



Men vet inte va de va med den här jävla sjön.... Inte en fisk i hela sjön...
Dem har nog dött.. Ha ha....

Efter det så var vi till Niklas och Veronica igen...
Grilla dax igen... Supergott var det!!
Vi kikade på TV en stund..
Sen hem..
Vi myste sen sov vi...

Idag söndag, så har Janne åkt till Storå...
Han kommer imorn.
Saknar dig redan älskling!!

Jag och Rasmus var hos Elin på 4- års kalas...!
Hon fick sitt kastspö.. jätteglad blev hon!


Visst e hon väl sööt.. Fasters lilla tjej!!!

Nu är det snart kväller här!

Ha det bra alla ni där ute.
Kram

Kommentarer
Postat av: Marina

Ja, jag kommer ihåg att jag ska jobba måndag natt med, men vill du så får du gärna :) Kram

2009-05-10 @ 21:41:14
URL: http://marinaz.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med dig gum... ;)Visst skulle de va trevligt med kommentarer o veta vilka dom är som läser, kan ju va vem som helst!Läskigt.. man behöver kanske inte skriva om inlägget jämt om det är ett tråkigt =) man kan skriva Hej Kikar in o sitt namn TYP... Nog om det...



Haha du sktiver ju ifatt när du väl skriver... =)

ses imorrn...

Kram

2009-05-10 @ 21:45:20
URL: http://annamannas.blogg.se/
Postat av: Ingela

Gud vilken härlig helg ni har haft bara tagit det lungt och myst, jag vill också. Själv har jag jobbat lördag till söndag natt. Det var skönt fick sova en hel natt utan att behöva mata tösen.



Sköt om er och vad rädd om er kramkram

2009-05-11 @ 00:04:47
Postat av: Janne

Jepp en trevlig helg var de.. hoppas på fler såna ...du när du skriver så skriver du fan en halv bibel haha.. puss gumman

2009-05-11 @ 18:25:02
Postat av: Anonym

Ha ha... En halv bibel...=)

Mmm... de är klart vi ska ha fler såna...

Älskar dig min plutt..

2009-05-11 @ 18:45:39
Postat av: Zara

Hejsan gumman... mys på... snart ska du tillbaka på jobbet igen... hihi... kramiz

2009-05-11 @ 18:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0