Sista dagen idag!!!!

För imorgon är det dags!!
SKOLAN BÖRJAR...
Både bra å dåligt...
Känns ju bra att allt blir som vanligt igen..
Men det har varit himla skönt att sova på mornarna oxå..=)

Idag har ja tvättat och va å handla en sväng...
Nästan tomt i kylskåpet i hallen....
Mmmm.. Ja e inte som alla andra ja inte..
Ja har kylskåpet i hallen...
Suck.. Mitt vanliga kylskåp i köket har lämnat in...
Så ja har fått ett tillfälligt bara..
Dem har beställt delar...
Hoppas bara dem kommer snart...
Fatta hur drygt det är med kylen i hallen...
Ha ha... snacka om vana att ha den i köket!! =)



Ja ja... nog om kylskåp!!!

Eftermiddagen bjöd på en utedag..
Jag och Rasmus var på skogsplan..
Han åkte skridskor och ja promenerade runt där uppe...
Det var lika bra att röra på sig..
Så fort man stod stilla så höll man ju på att frysa ihjäl..


Lite bilder från skogsplan...





Fin bild va??


nää nu ska ja lägga mig... Slöa  iaf.. Ja vet ju att man inte ska sova än... men ja e ju trött....
Ska ta  å värma vetekudden och lägga på axlar å nacke... Ja har lite ont där faktiskt....
men men.... De går välöver om hundra år..=)

Kram å godnatt!!!

JAG ÄLSKAR MIN JANNE!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0