Nyårsafton 081231

På nyårsafton så vaknade jag på jobbet...
Hem och dammsög.. :( Janne sa ju att han skulle fixa de..
Men fastnade väl i datorns underbara värld... morr...
men det fick han höra ska ni veta....
Jag är inte och leka me när ja sätter den sidan till...
Tvättade oxå...
Och fixade lite...
Jag,Janne,Erika,Magnus,Filippa och Anna käkade nyårslunch...
Mmm... Ni vet väl vad vid de här laget... ha ha...
TACCOS....
Sen var det dags för lilla stackars Anna att åka och jobba...
Jag,Janne,Erika och Magnus spelade lite Wii... Filippa kollade på...

Framåt 16 tiden var det dags för mig och Janne att åka ut till Niklas och Veronica..
Vi plus Helena,hans och barnen  och Kenneth och Marinette och Kajsa och Jörgen.
Rasmus kom vid 22 tiden..
Han hade varit me sin pappa och hälsat på farmor.
Vi hade en trevlig kväll.. med god mat.. och god dryck..
Jag höll mig dock till den alkoholfria varianten...:)
Lägger in lite bilder från kvällen.



Jörgen och Niklas kockar...





Min Janne!





Niklas och Veronicas fina gran!




Jöjje och Niklas bärsar!





Kennet,madde, Marinette,Ebba och Patrik.. Suddigt som faan.:)





Party... Veronica och Elin längt fram iaf...





Hans, Helena, marinette och kenneth.




Rasmus skjuter fyrverkerier!



Fint!!







Mysigt!!!

GOTT NYTT ÅR 2009.
Jag önskar alla ja känner ett lyckligt och kärleksfullt år..//Ullis!

Vi kom hem vid halv ett..
Då körde Janne buss... ha ha... På tok för mycket mintu.... och öl....
sen tog han ett bad.. Jag och Rasmus gick och la oss vi...

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0