Jobb jobb och jobb....

I lördags var ja ju ledig då...
Jag och mannen hade det mysigt..;)

På söndagen så jobbade jag.. 08 till måndag morgon kl 08..
Så det finns ju inte mycket att skriva om den dagen då...

Jag har räknat ut att jag jobbar 16 skift fram till dem 11 feb...
Suck.. E ledig 5 dagar.. Det blir en tuff tid...
Men men.. Jag har bytt en del skift..
Så därför blir det så...
Ska ju på begravning och dop..
det är ju bra att man har ett sånt bra jobb på det viset..
Man slipper ta semester...
Det är inte alla jobb som man kan byta skift på...
Så alltså finns det nåt positivt med mitt jobb oxå.. hihi...
Nää... Jag har ett bra jobb!

Idag var jag och Janne och hämtade lilla Sebastian.
Det var ett tag sen ja träffade den lilla busen..
Kul att få träffa honom...:)
Jag och janne har ju inte träffats på 2 veckor..
Det har ju varit en del att göra.. Både här och där..
Förrän han kom i lördags..
Så nu är allt på sin plats igen tycker jag!! :)
Jag älskar min Janne såå mycket!!

Nu ska jag sova! Janne kommer väl ite och lägger sig än...
Det är ju idrottsgalan....
så ja får väl så vackert lägga mig ensam en stund...

Godnatt på er alla...
Kram...




Kommentarer
Postat av: janne

du glömde dom fina detaljerna på lördagen hihi

2009-01-20 @ 13:34:18
Postat av: anna

EEUUUUUUUUUUUUU DOM VILL VI INTE VETA!!!!

2009-01-20 @ 21:05:18
Postat av: anna

EEUUUUUUUUUUUUUU DOM VILL VI INTE VETA!!!!

2009-01-20 @ 21:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0