TACK ANNA,ERIKA,HELENA, EMMELIE OCH CISSI!!

Jobb jobb och jobb... det är denna vecka...
skulle ha jobbat 24 timmar idag me...
Men de sket sig....
Fick såå ont i magen....

Tack Helena,Emmelie och Cissi för all skjuts idag!!!
Ni är guld värda!!
JAG ÄLSKAR ER!!!

Är hemma och vilar nu...
Skriver mer en annan dag...
Var ju tvungen att skriva nu... =)

Mina underbara vänner ANNA och ERIKA kom hit me en bukett blommor...=)
Vilka underbara vänner.
JAG ÄLSKAR ER!!!
TACK FÖR ATT NI FINNS...



Jag saknar Janne... Behöver honom här nu ju.... KOM HIT!!! Puss

Kommentarer
Postat av: E

när man är sjuk ska man ha blommor!! Det står i lagen... Erikas lag, §4 kap.3.... :-)

2009-02-05 @ 19:35:50
Postat av: Anna

Precis i min med... ;)

Du måste stressa ner nu o tänka lite mycket mer på dig! kram

2009-02-05 @ 20:19:26
URL: http://annamannas.blogg.se/
Postat av: Marina

Tråkigt att vara sjuk, du får krya på dig och ta det lite lugnt. Låt bli tacosen om magen ska bli bra :) Kram

2009-02-05 @ 22:30:54
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0