Upp 5.15




Fy faan säger ja då.. De var tungt att gå upp i morse...
Men det gick...:)
Jobbade mellan 6-8.. Lång pass.. ha ha...

Sen bar de iväg å handla.. Hämtade upp Anna först oxå..:)
Vi var först på ica sen på coop..

sen var ja hem en sväng...
Då ringde vivi.. Det var dags att åka upp på stan..
Så ja,Sebastian,mamma vivi och Adelé va å shoppa..
Vi shoppade klart alla julklappar..
Skönt...

Vi lunchade på pizza.. hihi..

sen hjälpte ja vivi å handla maten på konsum...
De är minsann inte så lätt när man har en liten sessa som  inte gillar  att gå på affärer..
Men idag somnade hon på konsum..

sen ville Janne till dollar en sväng..
så vi var dit..
Sen hem å slog in alla klappar...
De bidde visst några till på dollar oxå.. ha ha...

Sen var de dags... USCH.... Ja hatar det....
Janne och Sebastian skulle åka hem....
Det blir faan jobbigare å jobbigare för varje gång...
Grät gjorde ja iaf...
Å Basse me... Han ville inte hem...
Å Janne vart ledsen.. De såg ja på honom...
Inge kul.... LÄNGTAR till annandagen redan!!!

Inte nog me det så åkte Rasmus till pappa Pär...
Då grina ja igen...
Ja vill ju vakna me min prins på julafton...
Men i år får hans pappa det..
Får se de så...
Att det var hans tur... :)
Ja ska ju jobba imorgon...
8-14.30
Sen får ja träffa Rasmus...:)
Mmm.. Mammas älskling!!

Nu ringde Anna... Ska åka dit nu...
Vi ska ha en gummamys kväll!!!
Ja ska sova där!
Så ha en trevlig kväll alla!

Jag önskar alla en riktigt GOD JULl!!
Var rädda om varandra och ha en underbar jul!

Kramar i massor till alla!!

Jag älskar min Janne! <3




Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej vännen jag vet hur jobbigt det är att skiljas från dem när man har haft dem ett tag. Det blir tyvärr jobbigare och jobbigare för varje gång. Ha en trevlig julafton kramkarm

2008-12-24 @ 10:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0