söndagkväll...

Vi har en mysdag... mmm... Älskar att umgås me de mina...:)

Ja jobbade till kl 13 idag.... Sen var jag och Sebastian till sussie en sväng...
Kul att träffa henne.. det var ett tag sen..
Sen åkte ja,Sussie och Sebastian till anki och Rebecca en sväng..:)
Vad hon blivit stor lilla söta Becca...





Söt lilla Becca....:)

Sen hem...

Vi slappade en stund, så kom min PRINS hem från sin pappa..:)
Barnen lekte en stund och ja och Janne myste lite..:) Jaa..
Bara kramades i soffan.. Inget allvarligt..
Anna och Erika, förstod att ni skulle tro nåt annat.. he he...

Sen var det dags för käk...
så fixade vi lite taccos...
Mmmm.. Gott gott... Men det fattades nåt... Mmmm... Anna  var det...

Nu ska lillkillen sova så vi stora får mysa vidare...

Om en stund så ska jag, Rasmus och Janne kolla på Heartbreak hotel...
Missa inte den....
kl 21 på 4:an...
Nu ska vi mysa vidare....

Ha en bra kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: anna

Ha ha gumma... hoppas de bara va kramar när barnen e vakna... hahaha... go du som sakna mig vid tacosen.. hihihi hoppas de smakade bra ändå =) kram

2008-12-21 @ 22:24:33
URL: http://annamannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0