Juldagen, annandagen

Jodå den gick väl den å.....

Vi lunchade hos min syster Camilla. Jätte trevligt. Mycke folk och skoj..
Men det var inte lätt att vara glad när man tänker på "farfar"...
Jag började jobba kl14... Hade med mig tvätten dit... he he....
Så ja skulle ha nåt att göra...
skiftet gick iaf.... la mig runt halv tio...

Har pratat med Pär.. var ner till honom en sväng...
Han mådde inge bra...
Vilket ja har full förståelse för...
Stackars han...
Ja vet inte hur ja själv skulle reagera om min pappa gick bort..
Usch.. Hemska tanke...


sen va det bara  sova kvar...
Anna ringde strax efter ett.... Hon ville ha tele sällis när hon gick hem... ha ha...
Inte för att ja minns så mycket av vårat samtal.. men hon kom hem iaf...
Och vipps så var det morgon... Ja slutade kl 8...

Dags för annandagen..
Hem och fixade lite här hemma... Lagade mat...
Fick ju lunchgäster....
Mamma och pappa.
Niklas och Veronica med barnen.
Det var trevligt...
Synd bara att Janne och Basse inte kom.
Sebastian har magsjuka... :(
Stackars liten kille....

Efter vi ätit och fikat å så... Så ville Ebba och Elin ut och leka...
Tro på faan... Ebba trillade och slog hål i skallen. Så
Nu är dem på akuten. Får säkert limma..
Stackars fasters lilla tjej...

Nu sitter ja bara här och tar det lugnt..
Rasmus har besök av sin pappa,
dem sitter och bygger lego...

Jag saknar Janne...
Älskar honom såå mycket... Vill ju att han ska vara här..
Men vill inte ha magsjuka....
Så dem får väl vänta med att komma hit ett par dagar....
Tyvärr....

Ikväll så har ja bjudit hit några vänner och släkt...
Tänkte ta nån cider och tjåla lite och spela lite Wii....:)
Alltid kul att ses och hitta på nåt.. hihi

Skriver säkert senare ikväll....
God fortsättning på er alla!!!





Kram.

JAG ÄLSKAR MIN JANNE!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0