Jobb, julbord och massa mys..

Jaha.. Har jobbat mest hela helgen..
Varit på julbord.. Lägger in bilderna därifrån.
(Lite mörka, hoppas det syns lite iaf..)

Janne och Sebastian. Snyggingar!
janne och Sebastian.. Snyggingar!!



Familjen...




Familjen!.




Adelé. Såå söt..





Janne och Andreas diskuterar.

 


Camilla..


  
    Janne och Pappa.


                                             
        

Min bror Jörgen!                                                Sebstian!




   
  Jag..... ha ha...





Mat... Gott gott!!


                                                                      

Janne och Basse mumsar..                                                             Helena dukar..




Min  Älskling!!!





"Vita" och Basse hämtar efterrätt...




Familjen!!





En profilbild på Lisa...




Min bror Pierre.





Min bror Niklas.. en riktigt tokig faan.. hehe...




Lilla snygga sebatian... :) 



Tyvärr så vägrade Rasmus va me på kort... men han var med iaf... :)



En trevlig dag!!!

Kommentarer
Postat av: anna

Ser trevligt ut gumma =) kul att ni håller ihop när ni e så många.. o du de e nog int bara N som e tokig de e ni allihopa på ett gott sätt =)kram

2008-12-21 @ 17:13:48
URL: http://annamannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0