Ja de är Fredag kväll....

Och dans i folketspark..... na na na na..

Nej.. Ingen dans här inte....
Idag har ja jobbat till kl 13.. sen hem till mamma....
Vivi var där.. Dem höll på att fixa köttbullar till julafton...

Jaha... Ja tänkte lägga in lite bilder på dem... Men min dator verkar inte hitta minneskortet på min lur..
Det är väl så lagom att den ska paja nu över jul å så.... Så de tar 100 år å få tillbaka telefonfan... MORRRRR....

Ja ja.. Sen va ja å Anna å handlade lite.. Hon inspirerade mig att baka kola... ha ha....Den står på kylning nu..
så gjorde ja knäck oxå...
De är ju så smidigt i micron...
15 min.. Så var de klart!..:)

Nu ska ja åka till tågstation å hämta Janne och Sebastian....
Jaa, Basse är med fast de inte är Jannes helg... Vi ska på släktträff.. Och julbord imorgon..
Så då ville ja ju att lillskrutten skulle vara med oxå...:)
Jag ska hämta upp Rasmus hos Pär oxå..
Klart Rasse ska med...:)

De hade ju varit behövligt för oss två att få vara lite ensamma oxå...
Men men... Den dagen kommer väl den å... :)

Ha en bra helg alla ni...
Mys me era nära och kära...
Och Hell yes på er som fattar... Ja ska ikväll.. he he...
Ligger ju lite efter ja då! he he...


Kram kram...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0