Äntligen kväller...

Phu... vilken dag!
Det har verkligen gått i ett hela dagen...
Ja slutade ju jobba kl 08.. Då åkte ja hem till mamma..
Skulle skjutsa Rasmus till skolan... Men han har ont i halsen
Lika bra att låta honom vara hemma..
Om han nu har nedsatt immunförsvar för tillfället och det
går magsjuka i skolan så känns det bäst att göra så.
för sjuka till JUL..
 NEJ tack!!!
Ja ja.. Rasmus vart iaf med till Borlänge och handlade..


Shit alltså!! Full vagn! ha ha...



Efter vi handlat så träffade vi Jacqueline och Magnus..
så vi passade på att ta en fika på Maxi..
Ja åt en räkmacka.. och cola.. Gott gott!!



Här på bilden är deras minsta barn. Eyla.. Såå söt!
Lik sina storebröder..:)



Ja, sen bar det av hemåt...
Hade ju att göra så att säga..
Packade in allt ja handlat..

Sen hjälpte jag tomten lite idag oxå...
Slog in resten av paketen..
Sen var  det dags att göra kvällsmat
Passade på att göra kasslergratäng nu när Janne inte är här..
Ha ha...
Han gillade ju inte creme fraice...
Så kom Lisa och klippte mig.
Verkligen behövligt.
Tack Lisa!
Sen drog ja i lite brun färg i håret..
Men det röda lyser igenom...
Men ja tycker de vart en riktigt fin färg...
hihi...
Sen var det dags för mig och Rasmus att klä granen...
Blev ju sugen när ja såg Marinas bilder på granen ju.. hihi...





Det är inte ofta Rasmus vill vara med på kort... Men nu fångade jag honom... :)
Min prins... hihi....


Mysigt! Nu väntar vi bara på tomten! :)


Nu sitter jag och varvar ner lite... Kikar lite på bonde söker fru..
Skulle oxå vilja åka någonstans me Janne... :)

Det var en väldigt rolig kommentar igår på bonde söker fru...

Dem frågade Hanna hur det kändes när man var kär??
Då sa hon...
Ungeför som när man blir sparkad av en tjur i magen...
ha ha... De lät kul tyckte ja...

Ja ja...

Ha en bra kväll!!!
Natti natti...

JAG ÄLSKAR  JANNE!!! <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nog va de full vagn, näsan värre än när man e i ullared... hehehe... mysigt med granen =) fick Rasmus lite färg oxå? hihihi... kram

2008-12-18 @ 22:12:38
Postat av: Ingela

Gud vad avensuk man blir när man ser eran gran vi har inte tagit in den än, men gud vad paket ni har. Ha det bra vännen

2008-12-18 @ 22:54:25
Postat av: marina

Jag tycker du blev superbra i håret :). Om jag skriver en lista, åker du och handlar så där mycket ma åt mig med haha. Kram

2008-12-19 @ 21:56:38
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0